Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 30 juni 2012

glömt och skriva

Hey
hade totalt glömt bort de men är singel! 
Kör på singelpower ett tag.. Vill helst inte skriva vad som hände.. så att jao. 
Men åt mat fö ett tag sen, lol careface, nej men jag vet inte.. :c Haha kommer inte va så bra på att blogga i veckan för jag kommer sommarjobba.. typ arslet av mig! så jag får mycket pengar c:  awyea! 
Men har träningsläger i morgon igen, kommer va död av tränings värk.. :c haaha och har seriöst cp ont i ryggen kan typ inte böja mig fram.. Jag börja tänka på att jag gör illa mig på nått sätt på varje träning HAHA! Jag är en klantarsle. xd lol Nej men jag har varit utan mobil i hur länge jag vet inte vad.. 2-3veckor kanske? De har varit dom drygaste veckorna i mitt liv.. </3 fy men ska låna min syster iphone i morgon eller på måndag :)) Oh ska bli skönt att få messa! Haha och få tag på alla personer som inte är vid facebook, lol! 
Haha nej men ska redigera lite bilder innan jag ska sova! 


 Saknar faktiskt mitt bruna hår lite sådär smått..
och mitt älskade löshår som faktiskt fick mig att se lite bra ut iaf..

Puss Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar