Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 2 juni 2012

HELOW

Hejhej alla readers sorry för ett sent inlägg och att de inte blev något inlägg i går heller :s men jag åkte iallafall till Moa vid 5 kanske och vi drog in till Bålsta osv. vi köpte massa läkerol och godis och cola 0mn0nmn0m ! c: sen kolla vi skräckfilm vid 12.. asso den var inte läskig den var mest tråkig den var Scream 3. i början var den de så stänge vi av den men vi kolla på den i morse osv. haha fyfan jag garva på ett ställe :c
men men vi håller på att göra min video.. eller våran, men restan av bloggfrågorna i morgon eller nått.
eller så gör jag de nu xd
haha ja jag gör dexd

men de kommer bilder sen med Mig och mumma!

Mumma jag vet att du läser de här!
Jag älskar dig! Du är som en syster för mig, vi kan prata om allt! <3 i love you!


Puss Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar