Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 10 juni 2012

Oförglömlig helg

Hej hej!
Ligger hemma själv i sängen nu.. :c saknar min Emely som fan ! Buuhuhuhuhuhu! 
Men typ.. vi kollade på Cyberbully hela natten typ, haha somnade vid 3, haha fy jg saknar henne. kommer åka till henne sen när jag har sommarlov då kommer vi va uppe hela natten och inte behöva gå upp tidigt, för i i dag var ju jag tvungen att åka hem vid halv 1 :c så de blev ingen sovmorgon de.. </3 sen glömde jag mitt smink hos henne.. ;-; men köpte nytt puder osv har mascara hemma :3 
men i morgon är de sista skoldagen! Awyea! sen på tisdag har vi sommarlov! kom nu på att jag måste ringa min syster.. :s så jag gör de om några minuter c: ska åka ner till henne i Blekinge i sommar, i typ 1 vecka kanske!
Men kom typ precis i tid till träningen i dag *puuuh* de var askul att träna kommer sakna de asmycket.. :c vill träna massa nu! klarade en pefekt sträckt volt, fast 1 problem.. den var as låg.. ._. not good. 
nej men ska snart blondera mig igen, så de ska fan bli blont! 

Puss Johanna! <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar