Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

torsdag 28 juni 2012

Believe

Hej hej, eller god kväll!
tog nyss ett kvälls dopp i polen vid halv 8 kanske?.. aa Prata med Mamma, Nettan och Sarah jätte länge sen jag prata med Sarah, Ska åka ner till henne om 3 veckor typ tror jag?..och stanna där i 2 veckor, om jag vill så ska jag med dom till Åland, vet inte riktigt vi ska bara stanna där i 3 dagar, och de finns ju ingen riktig toa :s
Ucsh hatae ute dass.. Ska till Tandläkaren i morgon, 11:10 måste ta halv 10 bussen.. och sitta och vänta i 100 år sen efter vet inte hur lång tid de tar att vara där men måste nog ta 1 bussen hem.. !?!
Hatar att bo mitt ute i ingenstans.. -.-

äh whatever hittade Nutella hemma! <33333333333 gick ner och plocka lite jordgubbar åt de med lite nutella, fast tog socker sen c:


Ska nog faktiskt sova, ska upp vid 8 i morgon! 
Puss Johanna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar