Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 2 juni 2012

God kväll nattugglor

god kväll nattugglor. 
ligger i sängen forever alone och tänker på min ängel.. Jag saknar honom så! 
Han är mitt allt, min ängel utan vingar.
Bara 2 dagar kvar sen får jag träffa honom! ♥ 
Låg och prata med mamma typ en halvtimme.. de är faktiskt skönt att prata med henne, även fast jag inte säger något speciellt som har hänt osv. bara pratar. och justää Jag har fått små kattungar! dom är säkert jätte söta, asso min katt hos mamma fick dom, i was like.. omg give me them noooooow!
har setat och drogat Justin Bieber också och Roman Lob! ♥ så sjukt jävla bra! 
Snygga är dom också! ;$
Haha, nej men ska ta och läsa min bok och hämta lite jordgubbar :3 
omnom! Mumma och jag har inte filmat färdigt våran cp video, men hon och jag ska va på tisdag så ska vi filma klart den, haha de kommer bli fett random! först har jag brunt hår sen helt plötsligt har jag blont ;D hahah ska ju blondera mig i morgon c: 
mihi taggad. lägger ut bild här först osv..
Puss Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar