Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

söndag 17 juni 2012

..

Hejhej eller godmorgon.. ligger i sängen som vanligt haha.. jag är latkorv, Min katt .. juckar på mitt täcke som jag anväder <333333 såå najs! eller?
nä. 
som vanliga sönder som jag sover här så fylls källaren med vatten.. oh guess what?  den gjorde de.. 
6000 liter vatten.. inte så kul som de låter. men aaa.. så är de på varje söndag när jag sover här._. 
Men jag hade en SJUK dröm ? 
fyfan.. äcklig och sorglig på samma gång. Marcus va med (Marcus E min kille förra sommaren) 
Vi bråka.. </3 och typ alla andra från min förra skola hade vattenkrig..? 
aa dom flesta vet att jag brukar drömma random drömmar. 
Men åker hem till pappa om någon timme..  lägger ut bilder på ALLT jag köpte i går c: 

Juste fick en rätt så rolig fråga.. 
De stod typ 

''Farsta centrum de ligger väl i Stockholm? Finns de ett Farsta centrum hos dig också?''


De är så här att min mamma bor i stockholm, typ 30-40 minuter från Farsta centrum, Pappa bor ju i Uppsala kommun, typ på gränsen till Stockholm c: 
aa men.. funderar på ny design :s igen liksom har tänkt ut en JÄTTE ändring.. :s vi får se. 
Men min syster Ex som hon har barnmed hade lagt ut den här videon på Albin 
haha så söt luttä 
sååå söt, saknar honom massor! 


Puss Johanna
 *gammal bild*


1 kommentar: