Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

onsdag 27 juni 2012

God morgon reader'sss

Hej hej eller God morgon! 
Ni kanske undrar varför jag är uppe redan vid 7 på en.. vad fan är de för dag? torsdag eller ?
a whatever,, men jag dygna, kl va typ halv 4.. jag tänkte varför slösa bort sin dag på att sova när jag har as mycket att göra ? Haha smart vava?!? Ofc. 
Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu på morgon.. är rätt så hungrig. 
Åh jag vet! Ska gå ner och göra toast och ta med täcket och kolla på film i vardagsrummet c: 
oh vilken bra start på morgonen! 
Jag har fört över alla bilder men har bara ''hunnit'' redigera 1 lite smått (?) :s men men.. aa räcker väl bara med en liten bild ? c: 
Nej fan jag ska gå ner är ashungrig! 

(inte redigerad) men har skaffat rött läppstift för 2 veckor sen kanske? 
Love it!

Puss Johanna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar