Johanna Ehnvik

Johanna Ehnvik

lördag 9 juni 2012

Hedemoraaaaaa♥ ♥

Hej hej! Sorry för jag inte bloggat på typ 2 dagar :s men har liksom inte orkat och i går så hann jag inte åkte till hedemora till världens bästa Emely! 
 min lilla spagetti brutta!  


min snygging! 
haha Emma var också med, vi sov på hennes balkong de va asnajs! Hahaha! vi somna vid typ 3 kanske xd haha och sen i morse åkte Emely och jag med mamma och Robban till Kupolen! och shoppa loss! Lite avslutnings kläder! awyea kommer va klart snyggast då! hah ne men, lurade mamma köpte en fake töjning, så satt jag i den (den ser jävligt äkta ut) haha hon bah 
: NEJ! VAFAN TA UT DEN JÄVLA SKITUNGE! hahaahaha fyfan vad jag och Emely garva jag bah : HAA mamma chilla den är fake! hahaha dog då! 
nu är vi hemma hos Emely och vi ska göra lite saker som ni inte får veta ;)))) haha 

skriver senare
Puss Johanna!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar